Acest website foloseste cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Politica Cookies Sunteti de acord?
eUnicat a intrat in renovare. Va anuntam de indata ce revenim!

Intrebari Frevcente

Intrebari frecvente

 

1.  Cumparaturi online

  • cum pot cumpara online?

Pentru a putea face cumparaturi online pe site-ul eUnicat.ro trebuie sa va adaugati in cos produsele dorite si ulterior din cos sa apasati butonul Comanda. Veti completa informatiile de contact si de livrare si dupa apasarea butonului Confirma comanda veti fi contactat de unul din colegii nostri.

  • cum ma pot inregistra pe site-ul Eunicat.ro?

Pentru a va putea face un cont pe site-ul eUnicat.ro, fie plasati o comanda si la finalizarea acesteia va creati un cont, fie puteti crea un cont folosind butonul Inregistreaza din partea dreapta sus a site-ului.

  • este obligatoriu sa-mi fac cont/ sa ma inregistrez pentru a efectua cumparaturi online?

Nu este obligatoriu sa va faceti un cont. La finalizarea comenzii aveti posibilitatea de a da comanda fara inregistrarea unui cont, desi va recomandam sa va creati unul.

  • cum pot adauga o reducere la comanda mea?/ cum pot folosi voucher-ul cadou primit?

La finalizarea comenzii veti avea campuri de introducere pentru cupoane sau vouchere cadou.

  • se  poate epuiza un articol din cosul de cumparaturi inainte de finalizarea comenzii?

Articolele nu sunt rezervate pe durata plasarii in cos. Un articol devine indisponibil pentru alti cumparatori doar in clipa in care a fost confirmata o comanda cu acel produs.

  • exista mai multe marimi disponibile pentru un articol vestimentar?
  • de unde provin hainele Eunicat.ro?

 

2. Plata

  • ce metode de plata pot folosi pentru achitarea produselor?

Selectați metoda prin care doriți să achitați cumpărăturile dumneavoastră: Numerar la livrare (plata prin ramburs) sau plata cu cardul. Puteţi alege metoda de plată care vi se potriveşte cel mai bine pe pagina de finalizare a comenzii. Eunicat  nu acceptă nicio plată efectuată anticipat.
 
Vârsta minimă necesară pentru a face cumpărături pe Eunicat.ro este 18 ani.
 
Citiți mai jos mai multe informații referitoare la diferitele metode de plată acceptate de noi. 

Numerar la livrare

Plătiți numerar în momentul primirii comenzii. Plata trebuie efectuată reprezentantului serviciului de curierat.

Plata cu cardul

Ø  Acceptăm carduri cu simbolul Mastercard sau Visa.

Ø  Pentru siguranța* dumneavoastră, toate tranzacțiile sunt criptate.

Ø  Cardul dumneavoastră nu va fi debitat decât după ce comanda** dumneavoastră a fost expediată.

* Pentru mai multe informații privind cumpărăturile cu cardul, vă rugăm să citiți Politica de confidențialitate.

**Dacă tranzacția cu cardul de credit este aprobată, suma va fi blocată imediat pe card, iar dumneavoastră veți primi o confirmare a comenzii pe adresa de e-mail. Cardul dumneavoastră va fi debitat când vă vom expedia comanda. În cazul în care returnați vreun articol, soldul debitat vă va fi restituit pe card. Dacă tranzacția cu cardul nu este aprobată, comanda dumneavoastră va fi anulată. Vă rugăm să contactați banca sau emitentul cardului dacă aveți întrebări referitoare la acest aspect.

 

  • ce carduri sunt acceptate?

 

Acceptăm carduri cu simbolul Mastercard sau Visa.

 

 

  • cand va fi debitata suma de pe cardul meu?

 

Dacă tranzacția cu cardul de credit este aprobată, suma va fi blocată imediat pe card, iar dumneavoastră veți primi o confirmare a comenzii pe adresa de e-mail. Cardul dumneavoastră va fi debitat când vă vom expedia comanda. În cazul în care returnați vreun articol, soldul debitat vă va fi restituit pe card. Dacă tranzacția cu cardul nu este aprobată, comanda dumneavoastră va fi anulată. Vă rugăm să contactați banca sau emitentul cardului dacă aveți întrebări referitoare la acest aspect.

 

  • sunt protejate detaliile cardului meu si datele mele cu caracter personal?

 

Eunicat garantează protecția datelor dumneavoastră. Toate informațiile sunt trimise în formă criptată pentru a garanta siguranța totală a oricăror informații sensibile. Citiți mai multe în Politica de confidențialitate.

 

  • cum pot plati curierului atunci cand selectez metoda de numerar la livrare?

Dacă selectați metoda Numerar la livrare, sunt posibile numai plățile în numerar. Plata trebuie efectuată reprezentantului serviciului de curierat in momentul primirii comenzii.

 

  • ce se intampla in cazul returnarilor?

Dacă returnați vreun articol, contravaloarea acestuia vă va fi restituită prin metoda de plată utilizată inițial de dumneavoastră, cu excepția taxei de transport pentru retur. Cumpărăturile achitate cu cardul vor fi, în majoritatea cazurilor, rambursate către cardul dumneavoastră, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunicați coordonatele dumneavoastră bancare.

 

  • e-mailuri de phishing

În cazul în care primiți un e-mail în care vi se solicită să furnizați detaliile cardului sau informații similare, vă rugăm să rețineți că acest e-mail nu este trimis de H&M. H&M va solicita informații cu privire la contul dumneavoastră doar ca răspuns la solicitările făcute de dumneavoastră prin e-mail sau telefonic sau atunci când sunt neclarități privind o comandă pe care ați plasat-o, dar noi nu vom solicita niciodată detalii bancare prin e-mail. Vă rugăm să nu răspundeți la astfel de solicitări. Atunci când solicităm date cu caracter personal într-un e-mail, vă vom ruga întotdeauna să ne contactați telefonic la .....sau prin e-mail la suport@eunicat.ro. Nu vă vom cere niciodată să răspundeți prin intermediul unui link.

Dacă primiți vreodată un e-mail în care vi se solicită să furnizați date specifice cu caracter personal prin intermediul unui link, nu răspundeți, nu faceți clic pe link și ștergeți imediat e-mailul respectiv.

Pentru întrebări despre e-mailuri, puteți suna la Serviciul pentru clienți la numărul de pe eUnicat.ro.



Ce este un e-mail de phishing?


Scopul mesajelor e-mail de phishing (frauduloase) este furtul de identitate și/sau infectarea computerului dumneavoastră cu un virus. Aceste mesaje solicită date cu caracter personal, adesea solicitându-vă să faceți clic pe un link și direcționându-vă către site-uri sau numere de telefon unde vă cer să furnizați date personale. Link-ul respectiv va încerca adesea să vă infecteze computerul cu un virus. După aceea, detaliile personale vor fi utilizate abuziv prin intermediul Java și Adobe Flash.

 

 

 

3. Transport si livrare

 

  • unde expediem comenzile?

 

Articolele comandate în România pot fi livrate numai persoanelor cu vârsta de cel puțin 18 ani care au o adresă în România.  

 

  • colete care nu pot fi livrate

 

In cazul în care curierul nu vă poate livra coletul, se va face o nouă încercare. Dacă și aceasta va eșua, coletul va fi depozitat pentru o perioadă scurtă în depozitul local al curierului și apoi va fi returnat automat către Eunicat.

 

 

4. Returnari

 

  •  
  • In cat timp de la primirea produsului il pot returna?

Pentru returnarea produselor receptionate aveti la dispozitie maxim 14 zile calendaristice. Orice retururi care depasesc acest termen nu vor fi luate in considerare.

 

  • Cum voi fi informat/a ca returul meu a fost procesat?

După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru, vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă recepționarea coletului.
Dacă returnați vreun articol, contravaloarea acestuia vă va fi restituită prin metoda de plată utilizată inițial de dumneavoastră, cu excepția taxei de transport pentru retur. Cumpărăturile achitate cu cardul vor fi, în majoritatea cazurilor, rambursate către cardul dumneavoastră, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunicați coordonatele dumneavoastră bancare.

  • Unde trimit articolele returnate?

Articolele se expediaza la adresa: Soseaua Dudesti-Pantelimon nr. 42, S.C AHP-TEX Management S.R.L

 

 

 

 

 

 

 

 

Loading...