Politica de Confidentialitate aplicabila COMPANIEI EUNICAT
Prezenta Politica de Confidentialitate stabileste modalitatea in care toate datele, inclusiv datele cu caracter personal pe care EUNICAT le colecteaza de la CLIENTII sai persoane fizice, sau pe care acestia le furnizeaza, vor fi prelucrate de catre EUNICAT. Definitiile din cadrul documentului Termeni si Conditii se aplica prezentei Politici de Confidentialitate.
Utilizand in continuare SITE-ul, intelegeti ca navigarea pe pagina/paginile web apartinand EUNICAT si respectiv interactiunea cu produsele sau serviciile COMPANIEI presupune solicitarea din partea dumneavostra a anumitor date cu caracter personal, iar refuzul de a ne oferi aceste date poate rezulta in imposibilitatea de a comercializa si respectiv livra catre dumneavoastra produsele comercializate pe SITE.
Astfel, va oferim informatii transparente cu privire la datele personale pe care le colectam si la modul in care folosim datele dumneavoastra personale si va informam totodata despre drepturile dumneavoastra in calitate de persoane vizate si despre modul in care va puteti exercita aceste drepturi.
Inainte de a ne oferi date cu caracter personal prin accesarea SITE-ului, vi se va solicita consimtamantul pentru unele dintre activitatile de prelucrare a datelor dumneavoastra personale desfasurate de EUNICAT in conformitate cu articolul 3 din prezenta Politica.
In masura in care aveti solicitari sau intrebari legate de activitatile de prelucrare a datelor dumneavoastra personale in cadrul EUNICAT S.R.L., va rugam sa contactati Responsabilul cu Protectia Datelor desemnat la nivelul COMPANIEI, utilizand adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Daca trimiteti catre EUNICAT o solicitare de acces la activitatile de procesare a datelor dumneavoastra personale in COMPANIA noastra, va rugam sa aveti in vedere ca, din cauza procesarii continue a datelor dumneavoastra personale si luand in considerare rutina stabilita in sistemele noastre pentru stergerea informatiilor prelucrate in conditiile Politicii de retentie (stocare) a datelor, ne angajam sa va mentinem datele actualizate si exacte in orice moment. Astfel, aceasta procesare de rutina poate implica modificarea sau stergerea informatiilor personale pe care le procesam, dupa ce ati trimis o solicitare catre noi. In acest caz, EUNICAT va furniza informatiile detinute in momentul in care va trimitem raspunsul, chiar daca acestea difera de informatiile care erau stocate la data trimiterii solicitarii. Retineti ca stergerea datelor dumneavoastra personale este o procedura pe care EUNICAT ar fi efectuat-o chiar daca nu ati fi trimis solicitarea.
- Informatii de contact ale entitatii care realizeaza activitatile de prelucrare descrise:
Societatea Comerciala SC BLUETEX MANAGEMENT SRL (denumita in continuare «EUNICAT» sau «COMPANIA»), cu sediul social in Bucuresti, str. Baladei, nr. 8, bl. 59, sc. A, ap. 20 având CIF 43600017, Atribut fiscal: RO si Numar de ordine in registrul comertului Bucuresti: J40/1019/2021
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Prin intermediul aplicatiei WhatsApp la numarul de telefon mobil: 0770975260
- Colectarea, stocarea si prelucrarea datelor cu caracter personal
Stocam si prelucam datele personale numai in cazurile in care ne-ati furnizat voluntar aceste date, cum ar fi prin completarea unui formular de contact, prin abonarea la newsletter-ul COMPANIEI sau prin crearea unui cont. Daca vom colecta orice alte date personale, veti fi informat in prezenta Politica de Confidentialitate sau pe paginile web respective despre scopul intentionat al utilizarii acestor date si, daca este necesar, va vom solicita consimtamantul pentru stocarea si procesarea datelor personale. Datele dumneavoastra personale vor fi dezvaluite sau transmise in alt mod doar daca este necesar pentru punerea in aplicare a contractului, pentru prestarea serviciilor noastre sau pentru acordul dumneavoastra prealabil.
- EUNICAT colecteaza date cu caracter personal, ale CLIENTILOR persoane fizice, in urmatoarele scopuri:
- ne asiguram ca SITE-ul si sectiunile acestuia sunt relevante pentru nevoile CLIENTILOR nostri;
- pentru afisarea produselor comercializate si serviciile aferente acestora;
- publicarea continutului accesibil CLIENTILOR nostri in raport cu preferintele acestora;
- pentru a detecta fraudele, a ne asigura ca indepliniti criteriile de varsta si a va afisa produsele pe care doriti sa le vedeti mai intai, pentru aceste scopuri avem nevoie de data de nastere si sexul de care apartineti;
- in scopul executarii unui contract la distanta incheiat cu dumneavoastra (in special pentru a va livra produsele comandate, transmitem mesaje tip SMS/whatsapp pentru a va informa cu privire la loturile noi ale magazinelor, pentru detectarea posibilelor fraude si respectiv pentru a va informa cu privire la produsele sau promotiile noastre precum si ultimele noutati despre produse si oferte, prin e-mail sau posta, insa pentru acestea din urma numai cu acordul dumneavoastra expres), pentru aceste scopuri va prelucram numele si alte informatii de contact cum ar fi adresa de domiciliu, livrare sau facturare, numar de telefon personal si adresa de e-mail;
- limitarea accesului la anumite sectiuni ale SITE-ului, dupa caz;
- participarea la un concurs sau o campanie de promovare sponsorizata sau organizata de EUNICAT sau de catre un tert in numele nostru;
- transmiterea corespondentei, incheierea contractelor la distanta si livrarea produselor comandate si incasarea sumelor achitate de CLIENTI pentru produsele comandate si livrate in scopul executarii unui contract la distanta incheiat cu dumneavoastra si a preveni eventualele fraude, a detecta comportamentul fraudulos sau a prejudicia COMPANIA sau interesele altor CLIENTI;
- pentru a oferi functii de social media si pentru a analiza traficul pe SITE-ul nostru, respectiv cum utilizati SITE-ul pentru afisarea celei mai potrivite selectii de produse in raport cu preferintele dumneavoastra;
- folosim in cadrul SITE-ului fisiere cookies, stocand astfel temporar, date cu caracter personal pentru a imbunatati securitatea accesului si a traficului pe SITE, precum si pentru a adapta serviciile oferite pentru a veni in intampinarea clientilor nostri.
- Principiile de prelucrare a datelor personale din cadrul EUNICAT
Respectam principiile de protectie a datelor astfel, datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi:
- prelucrate in mod legal, corect si transparent;
- colectate numai pentru un scop valid pe care l-am explicat in mod clar si care nu sunt folosite intr-un mod incompatibil cu acest scop;
- relevante pentru scopul pe care vi l-am comunicat si limitat numai la acele scopuri;
- corecte si actualizate;
- nu vor fi pastrate mai mult decat este necesar pentru scopurile descrise;
- stocate in siguranta.
- Categoriile de date pe care le utilizam
Prelucram urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
Date de identificare – nume, prenume, adresa domiciliu;
Date de contact – email, numar de telefon (mobil, fix sau ambele), adresa;
Date despre comportamentul dumneavoastra in calitate de client – date provenite din activitatea online (pe internet) respectiv achizitii online si informatii despre preferintele dumneavoastra in calitate de client, in masura in care completati formularul de setare preferinte disponibil pe site;
Date digitale – adresa IP, website-uri si pagini personale in retele de social media (Facebook, Instagram, Pinterest, Youtube etc.) si alte date si informatii publice disponibile pe internet.
Nu trebuie sa ne acordati aceste date personale,. Aceasta este alegerea dumnevoastra si noi respectam aceasta alegere.
De asemenea, anonimizam si agregam datele dumnevoastra personale (astfel incat acestea sa nu va identifice) si pentru a le folosi in scopuri precum testarea sistemelor noastre informatice, cercetarea si analiza datelor, imbunatatirea SITE-ului si a aplicatiei mobile si dezvoltarea de noi produse si servicii. De asemenea, distribuim aceste informatii unor terte parti.
- Cum obtinem aceste date:
Direct de la dumneavoastra:
- Prin intermediul SITE-ului, dupa ce ati completat formularele cu campuri predefinite disponibile;
- Dupa interactiunea dumneavoastra telefonica cu Departamentul de Relatii cu Clientii al COMPANIEI sau prin intermediul postei electronice (e-mail);
- Prin contactul dumneavoastra direct cu produsele noastre si angajatii nostri in magazinele fizice (offline)
- Catre cine transmitem datele dumnveavoastra personale si rezultatele activitatilor noastre de prelucrare (rapoarte, liste, etc.):
Furnizorii nostri
Dezvaluim/transmitem informatii furnizorilor nostri pentru a asigura prelucrarea datelor dumneavoastra personale in deplina siguranta si pentru a ne reprezenta in comunicarile de marketing pe care le purtam cu dumneavoastra, pentru a va furniza continutul SITE-ului, a afisa produsele comercializate si a va oferi mijloace de efectuare a platii acestora si a va livra produsele.
Pentru a consulta lista furnizorilor nostri catre care transferam datele dumneavoastra cu caracter personal, puteti solicita lista actualizata a furnizorilor EUNICAT. Lista cu subcontractorii companiei va fi actualizata periodic.
Partenerii nostri contractuali
|
|
|
|
In orice caz, dezvaluim/transmitem datele dumneavoastra personale sau informatii despre aceste date, daca este necesar, in formatul care este solicitat si care corespunde scopurilor descrise in prezenta Politica de Confidentialitate si numai partenerilor nostri contractuali cu care am incheiat si acorduri de prelucrare a datelor dumneavoastra personale si care garanteaza protectia acestor date personale, a drepturilor si libertatilor garantate in raport cu datele dumneavoastra personale. Suntem de asemenea, obligati in unele cazuri, sa dezvaluim datele dumneavoastra personale sau informatii despre activitatile de prelucrare pe care le desfasuram, autoritatilor publice (de exemplu, autoritati cu atributii de investigare a fraudelor, administratia financiara, Autoritatea Nationala Privind Protectia Consumatorilor, autoritati de supraveghere financiara, etc.), insa numai pentru a ne conforma unor obligatii legale bine definite.
- Legalitatea prelucrarii datelor personale
EUNICAT este responsabila pentru activitatile de prelucrare a datelor personale care va apartin pe intreaga durata a relatiei comerciale dintre dumneavoastra si COMPANIE. Respectam principiile de prelucrare instituite in cadrul Regulamentului General de Protectia Datelor (GDPR) si am integrat aceste principii in procesele interne ale COMPANIEI si in practicile noastre comerciale.
Activitatile de comert realizate de catre EUNICAT sunt necesare pentru executarea contractelor la care CLIENTUL este parte sau sunt necesare pentru initierea demersurilor pentru incheierea unui contract, la solicitarea expresa a clientului. De asemenea, activitatile de prelucrare sunt realizate de COMPANIE in scopul interesului comercial al acesteia, respectiv acela de a comercializa produse pe internet (online) sau in magazinele sale fizice (offline) in conformitate cu legislatia aplicabila in materie.
Activitatile de Marketing desfasurate (promotii si campanii de prezentare a produselor COMPANIEI, activitati de profilare in scop de marketing) indiferent de mijloacele de desfasurare a acestora, sunt realizate de catre COMPANIE exclusiv prin obtinerea consimtamantului prealabil al clientului.
- Unde va prelucram datele?
Pentru a ne desfasura activitatea, va prelucram datele cu caracter personal in conformitate cu conditiile prezentate in aceasta declaratie. Va prelucram datele cu caracter personal la nivel national, respectiv in Romania precum si in Spatiul Economic European, respectiv in Marea Britanie, Statele Unite ale Americii si America Latina unde partenerul nostru Google si Facebook au localizate servere. In cazul in care prestatorii nostri va prelucreaza datele cu caracter personal in tari care nu ofera un nivel suficient de protectie a drepturilor dumneavoastra, evaluam cu atentie toate circumstantele si ne asiguram ca au fost introduse garantii adecvate, astfel incat drepturile dumneavoastra sa nu fie in niciun fel incalcate. In cazurile in care va prelucram datele in afara Spatiului Economic European, incheiem cu prestatorii nostri clauze contractuale sau alte instrumente juridice permisibile, conform legislatiilor aplicabile si verificam in mod regulat nivelul de securitate pus la dispozitie de prestatorii nostri cu privire la datele cu caracter personal prelucrate in numele nostru. Ne asiguram ca aveti la dispozitie mijloacele pentru exercitarea drepturilor dumneavoastra.
- Prelucrarea datelor candidatilor in vederea ocuparii locurilor de munca disponibile in cadrul COMPANIEI
Informatie personala inseamna orice informatie care va identifica sau care ar putea fi utilizata pentru a va identifica. Prelucram datele candidatilor care aplica la locurile de munca disponibile in cadrul COMPANIEI in scop legitim in vederea incheierii unui contract de munca.
Ne asiguram ca procesam numai datele dumneavoastra personale care sunt strict necesare scopului declarat.
In scopul selectiei si recrutarii, putem procesa urmatoarele categorii de date personale in functie de scopul urmarit:
Date de identificare - numele, prenumele, adresa, numarul de asigurare national, numarul documentului de identificare, fotografia etc.
Datele de contact - adresa de e-mail, numarul de telefon, adresa etc.
Date despre viata profesionala - angajator, experienta, pozitie, salariu, educatie etc. Precizam ca pentru anumite functii care presupun gestiunea bunurilor COMPANIEI (in special gestionarea banilor), COMPANIA poate solicita prezentarea unui cazier juridicar fara a stoca datele personale din document si fara a retine acest document in arhiva acesteia.
Datele digitale - cookie-uri, adrese IP, SITE-uri web si activitati de retele sociale si alte date public disponibile pe Internet etc.;
Categorii speciale de date (date sensibile) - date cu caracter personal care dezvaluie originea rasiala sau etnica, calitatea de membru al sindicatelor, date privind starea de sanatate pentru realizarea controlului de medicina muncii.
Cum colectam datele?
Direct de la dumneavoastra:
- In procesul de selectie si recrutare sau prin transmiterea de catre dumneavoastra a CV-ului pe adresa de mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau prin platformele de recrutare ale partenerilor nostri contractuali.
Din alte surse:
- Prin recomandare;
- COMPANIE externa in scopul evaluarii adecvarii candidatului in timpul procesului de recrutare;
- Sanatatea si securitatea in munca sau alti furnizori de servicii de securitate la locul de munca sau in servicii medicale;
- De la fostul angajator.
Cat timp pastram datele dumneavoastra?
Ca regula generala, pastram datele dumneavoastra personale o perioada necesara pentru a atinge scopul prelucrarii acestora, respectiv pe durata procesului de recrutare si selectie care este, in majoritatea cazurilor, inclusiv daca nu se materializeaza prin semnarea unui contract individual de munca, dupa 6 luni. Atunci cand pastram datele dumneavoastra personale pentru un alt scop specific, perioada de stocare va fi specificata in Politica de retentie (stocare) a datelor personale. Consimtamantul dumneavoastra va trebui solicitat in cazul in care consideram necesara extinderea perioadei de stocare a datelor peste aceasta perioada initiala. Toate CV-urile nesolicitate vor fi imediat distruse sau sterse.
- Drepturile de care dispuneti
- Inainte de a va exercita drepturile, trebuie sa va identificam pentru a proteja datele dumneavoastra cu caracter personal impotriva oricaror tentative frauduloase.
- Solicitarile dumneavoastra privind prelucrarea datelor personale de catre EUNICAT vor fi onorate cat mai curand posibil. Cu privire la procesele noastre interne, vom depune eforturi pentru a livra orice raspuns in legatura cu activitatile de prelucrare a datelor cu caracter personal care va apartin, in termen de cel mult o luna, transmitand un mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau prin apel telefonic folosind numerele de telefon afisate in sectiunea Contact de pe SITE.
- Aveti dreptul de a primi informatii in orice moment, cu privire la scopurile prelucrarii datelor dumneavoastra personale, la categorii si surse, la destinatari, la perioadele de stocare a datelor dumneavoastra cu caracter personal si la drepturile dumneavoastra.
- Aveti dreptul de a nu fi supus unei decizii automate, avand posibilitatea de a va opune unui proces decizional automat. EUNICAT nu realizeaza la aceasta data procese automatizate de decizie.
- Aveti dreptul de a accesa datele dumneavoastra cu caracter personal, inclusiv dreptul de a obtine o copie a datelor cu caracter personal pe care le prelucram.
- Aveti dreptul de portabilitate (transfer) a datelor pe care ni le-ati furnizat prin crearea contului si completarea informatiilor de livrare si respectiv de facturare sau a datelor pe care le prelucram, pe baza consimtamantului dumneavoastra si care sunt prelucrate prin mijloace automatizate. Va vom furniza aceste date intr-un fisier avand un format securizat, care este prelucrabil electronic, astfel incat sa le stocati sau sa le divulgati altor prestatori de servicii. Puteti, de asemenea, sa ne furnizati datele dumneavoastra, obtinute de la alte companii. De asemenea, ne puteti solicita sa furnizam datele dumneavoastra cu caracter personal unui alt operator, cu toate acestea, acest lucru poate fi efectuat atunci cand transmiterea datelor este posibila din punct de vedere tehnic. Intrucat fisierul contine datele dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa stocati aceste date in conditii de siguranta pe dispozitivul dumneavoastra. Astfel, portabilitatea (transferul) datelor va fi realizat in masura in care sunt indeplinite conditiile susmentionate, iar procesul de portabilitate de la noi catre noul operator indicat este fezabil din punct de vedere tehnic, sau daca operatorul indicat pentru a primi datele nu refuza portabilitatea. In orice caz, portabilitatea datelor vizeaza datele pe care le detinem in prezent, fara a include rezultatele prelucrarilor efectuate prin mijloacele noastre si in sistemele COMPANIEI, inainte de primirea solicitarii de portare. Va actualizam datele cu caracter personal, cerandu-va sa le revizuiti din cand in cand si ori de cate ori necesitatea actualizarii este prevazuta de lege. Totusi, daca descoperiti ca unele date sunt incorecte sau inexacte, puteti solicita rectificarea si/sau actualizarea datelor incorecte si completarea datelor incomplete.
- Puteti rectifica sau completa datele dumneavoastra cu caracter personal contactandu-ne si furnizandu-ne datele corecte sau suplimentare. Puteti solicita restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra, daca acuratetea datelor este contestata pentru o perioada care ne permite sa verificam acuratetea respectiva.
- Aveti dreptul de a restrictiona prelucrarea, ceea ce inseamna ca stocam datele dumneavoastra personale, dar nu le utilizam in niciun alt scop.
- Aveti dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal. Puteti exercita ambele drepturi in temeiul conditiilor prevazute de lege. Vom evalua solicitarea dumneavoastra de stergere din punct de vedere al legislatiei si a procedurilor noastre interne, luand in considerare existenta unui contrat aflat in desfasurare si vom acorda un raspuns in scris in termenul agreat, care nu va depasi 30 de zile calendaristice de la data primirii solicitarii de stergere.
- In cazul in care ati obtinut restrictionarea prelucrarii, veti fi informat(a) inainte de ridicarea restrictionarii prelucrarii datelor.
- Aveti dreptul de a ne contacta in orice moment, daca sunteti de parere ca v-au fost incalcate drepturile conferite prin legislatia privind protectia datelor cu caracter personal.
- Aveti dreptul de a apela la Autoritatea de supraveghere a datelor, respectiv Autoritatea Nationala de Supraveghere privind Protectia Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro), avand adresa Bulevardul General Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania, sau la o instanta competenta, daca sunteti de parere ca v-au fost incalcate drepturile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
- Cookie-uri
Cookie-urile sunt fisiere text introduse pe calculatorul dumneavoastra, in smart-phone sau tableta, pentru a colecta informatii standard de logare pe internet si informatii privind conduita dumneavoastra pe SITE. Aceste informatii sunt utilizate, spre exemplu, pentru a urmari utilizarea site-ului web de catre dumneavoastra si pentru a redacta rapoarte de statistica privind activitatea desfasurata pe website-ul companiei si pe alte site-uri. Puteti seta browser-ul dumneavoastra pentru a nu accepta cookie-uri. Cu toate acestea, unele cookie-uri interne sunt necesare pentru a-i permite UTILIZATORULUI SITE-ului web sa utilizeze serviciile EUNICAT.
Pentru mai multe informatii, vizitati Politica de cookie.
- Cat timp va pastram datele?
Daca sunteti reprezentantul partenerului nostru contractual (persoana juridica), avem dreptul si obligatia legala de a retine toate datele cu caracter personal necesare, pe care ni le-ati furnizat in scopuri de gestionare a contractului. Vom pastra datele dumneavoastra pe intreaga durata a valabilitatii contractului si pentru perioada prevazuta de legislatia financiar-contabila, adica minim 5 ani de la incetarea raporturilor juridice dintre COMPANIE si CLIENT, pentru posibile actiuni in justitie si alte scopuri expres prevazute de lege. De asemenea, va putem prelucra datele si in alte scopuri. In acest caz, perioada de pastrare va fi prevazuta in cadrul Politicii de retentie a COMPANIEI.
- Cum va protejam datele?
Pentru a ne asigura ca drepturile si libertatile dumneavoastra nu sunt puse in pericol si ca se respecta conformitatea cu legislatiile si reglementarile relevante in domeniul protectiei datelor, implementam masuri tehnice si organizationale corespunzatoare, pentru a asigura un nivel de securitate suficient in vederea prelucrarii datelor cu caracter personal. Aceste masuri constau in instruirea si in testarea regulata a angajatilor si a partenerilor nostri, in introducerea de politici si procese relevante, care sunt revizuite si actualizate in mod regulat, sub supravegherea Responsabilului nostru cu protectia datelor. De asemenea, ne asiguram ca ii evaluam cu atentie pe prestatorii nostri, pentru a furniza un nivel corespunzator de protectie a datelor dumneavoastra cu caracter personal si incheiem cu acestia acorduri de prelucrare a datelor personale, pentru a ne asigura ca fiecare partener contractual care intra in contact sub autoritatea noastra si cu datele dumneavoastra cu caracter personal, realizeaza activitatile de prelucrare contractate in deplina siguranta si ca respecta prevederile legislatiei in vigoare in domeniul prelucrarii datelor personale.
- Actualizari
Politica noastra de confidentialitate este in curs de revizuire si poate fi modificata din cand in cand (in general, pentru a respecta legislatia si practicile privind protectia datelor). Versiunile actualizate vor fi publicate pe pagina noastra web.